2009. november 16., hétfő

Dúlok-fúlok

Ej, de furcsa ezt a szókapcsolatot így leírva látni...


Szóval dühös vagyok. Még szerdán megrendeltem a Turbó Diétámat, 2-3 munkanapot ígértek a házhozszállításnál. Pénteken nem kaptam meg, gondoltam, akkor ma, hétfőn már tuti hozza a futár - de nem hozta. :( Hosszas telefonálgatás után sikerült a GTR azon futárjával beszélnem, aki kézbesíti MAJD a csomagomat. Akár hozhatta volna ma is, de - idézem: "Ugyan Sárospatakon vagyok, de ma már biztos nem fogok oda kimenni, azt még legalább 40 perc, majd talán holnap." Hú, a betyárját, de mérges lettem! Igaz, hogy már este 6 óra volt ekkor, de ha ott a csomagom nála már sokadik napja, akkor miért nem képes úgy szervezni a napját, hogy abba történetesen én is beleférjek?! Vagy ha már így alakult, akkor talán másképp adta volna elő magát, mert ez a hozzáállás és stílus, amit levágott nekem, hát elég dühítő! Még azt is megtudtam, hogy azért nem hozta korábban, mert táppénzen volt. Ilyen esetekben nincs helyettesítés?


Sokszor rendeltem már interneten különböző dolgokat, legtöbbször a GLS hozta nekem házhoz, velük semmi bajom, eddig mindig pontosak, korrektek és udvariasak voltak. Azt hiszem, a GTR-t egy darabig kerülni fogom :S


(Azért a mai ebédemet még úgy ettem, hogy minden egyes falatot különlegesen ízletesnek éreztem - gondolván, hogy a 2 hetes fogyókúrám előtt most ebédelek utoljára...) :)

2 megjegyzés:

moon írta...

Megértelek. Én szóvá tenném...Biztosan megvan a hely, ahol reklamálni lehet.

Ildikó írta...

Ma estig még türelmes leszek, de ha nem kapom meg, akkor bizony reklamálni fogok! (És borravalót tuti nem kap tőlem a futár...)