2009. augusztus 24., hétfő

Cseh Tamás


Nem vagyok rá büszke, de gyakran előfordul, hogy hetekig nem nézek tévét, nem hallgatok rádiót, nem nézek interneten sem híreket. Ez történt most is, hiszen csak ma olvastam először, hogy augusztus 7-én elhunyt Cseh Tamás. A 2006 óta tartó betegségéről tudtam, de akkor is megdöbbentett halálának híre. Nagyon sajnálom, hogy már nincs közöttünk, nem alkot újabb dalokat.


A Republic együttes révén ismertem meg a dalait (Levélváltás c. album) és egyből megfogott a stílusa! Szeretem a gitárt, szeretem az elgondolkodtató dalszövegeket, szeretem Cseh Tamás előadásmódját. Fiatal korom miatt az előző rendszerbeli Magyarországot az ő jóvoltából más szemszögből is láthatom, mint amit és ahogy a történelem-órákon tanultunk.


Szeretnék elmenni a temetésére (Temetése római katolikus szertartás szerint augusztus 27-én, csütörtökön délután fél háromkor lesz Budapesten, a Farkasréti temetőben.
A ravatalnál várhatóan a barát-szerzőtárs, Bereményi Géza mond beszédet.
), de nem tudok. Így csendben itthon emlékezek rá és köszönöm a sok szép dalt, közülük leginkább ezt!


Képet innen hoztam.

Nincsenek megjegyzések: