2009. szeptember 2., szerda

Mit visz magával az oviba?

Általában plüssmacit, babát, rongyit, stb. Általában. Na de az én fiam!!

Reggel fél 9-kor betelefonálok az oviba, óvónéninkkel szeretnék beszélni.

Én: - Szervusz! Csak azt szeretném megkérdezni, hogy minden rendben van-e, megérkeztek-e szerencsésen a gyerekek (iskolabusz viszi őket), Veronika jól érzi-e magát.
Óvónéni: Szervusz Ildikó! Ó, persze, minden rendben van! Veronika a lányokkal játszik a babakonyhában, Bálintnak is megjött a barátja, Dani, úgyhogy ő is nagyon jól van már! Ja, Ildikó, elvettem Bálinttól a bicskáját...

Khmmm, szabadkoztam rendesen, amiért nem vettem észre, hogy mivel indult a gyerek itthonról... :)

2 megjegyzés:

moon írta...

Pasi, ne légy megrémülve, végül is nem vihetett babát. :)

Ildikó írta...

Jó, jó, de azért a bicskát??!! :D