2009. szeptember 4., péntek

Egy újabb nekem való süti

Tegnap ismét kipróbáltam egy receptet, egy pofonegyszerű sütiről van szó. Apósomnak és nekem ízlett, a többség meg sem kóstolta. Hát, ő bajuk, a süti mindenesetre elfogyott! ;)

Őszibarackos-morzsás süti

Hozzávalók:
40 dkg meghámozott, kockára vágott őszibarack
4 evőkanál cukor
20 dkg liszt
10 dkg szobahőmérsékletű vaj
csipet só
kiskanál fahéj

Tegyük egy tűzálló tál aljára az őszibarackot, szórjunk rá 3 púpozott evőkanál cukrot és a fahéjat.

Keverjük össze a lisztet a maradék egy evőkanál cukorral, a sóval, adjuk hozzá a felkockázott vajat. Kézzel morzsoljuk össze a tésztát.

Szórjuk rá a morzsát a barackra, 180-200 fokra előmelegített sütőben 30-35 percig süssük, míg aranybarna lesz a teteje.

Roppant egyszerű, de finom és különleges! Ráadásul végre felavathattam Krisztiéktől kapott helyes kis barna kerámia sütőformáimat! :)

A receptet itt találtam és hamarosan kipróbálom szilvával is, ahogy Dolce vita írja.

Nincsenek megjegyzések: